Wat is ook al weer mijn wachtwoord?

9 september 2021 - Deventer, Nederland

Bij het opstarten zag ik dat mijn laatste reisverhaal uit 2017 komt. Geen wonder dat ik mijn wachtwoord niet meer wist. Waarom ik na 4 jaar alsnog mijn inloggegevens moet weten? Ik ga weer op reis! Deze keer wat minder ver maar toch een beetje avontuurlijk. Ik ga namelijk 300 km lopen in Spanje. Samen met een vriendin en een grote rugzak opweg naar Santiago de Compostella. De rugzak heeft voldoende ervaring. Die is namelijk al 2x op de rug van mijn moeder naar santiago geweest.

Ondertussen zijn de rugzak en ik ook aan elkaar gewend geraakt. Sinds een half jaar bestond een groot deel van mijn vrije tijd namelijk uit oefenen. In weer en wind, met en zonder anderen hebben we samen Nederland verkend. Iets wat ik trouwens iedereen kan aanraden. Nederland heeft prachtige natuur en veel wandelroutes. Als je dan kan regelen dat iemand anders voor een heerlijke lunch zorgt (hoi mam) heb je het helemaal voor elkaar.

Aanstaande maandag, 13 september, vertrekken we met de auto naar Bordeaux. Daarna naar Leon en dan kan het lopen beginnen. Gezien de rugzak zo licht mogelijk moet zijn typ ik deze updates op mijn mobiel. Gelukkig voor jullie betekent dit dat de verslagen ook niet heel lang zullen zijn ;)

Ps. Excuses voor de mensen die dachten dat ik opnieuw naar Bangladesh zou gaan. Ik was bezig om de site aan te passen en heb toen per ongeluk een oud verhaal geplaatst.

1. Tonny Lievers:
    Lieve Yvonne,
    Ik hoop dat je een heel fijne tijd zult hebben en dat de pelgrimage - want dat is het toch wel als je naar Santiago loopt - je goed zal doen, zoals het ook ons goed gedaan heeft.
    Veel plezier,
    Papa
  2. Gerdien:
    9 september 2021
    Lieve Yvonne, ik verheug me op je verhalen! Alle goeds en veel, veel plezier, lekker je hoofd leegmaken, veel liefs mama
  3. Ernst-Jan Visscher:
    9 september 2021
    Ha! Daarom was je laatst, met volle bepakking. samen met je vader aan de wandel!
    Gods Zegen en veel gezelligheid samen met Hem en je vriendin!
  4. Ceciel:
    9 september 2021
    Heel veel plezier, en gezellige uren met je vriendin
  5. Jan Lievers:
    9 september 2021
    Heel veel wandelgenot samen met jouw vriendin (en zonder blaren)Geniet van de omgeving en kom mentaal uitgerust weer zodat je “bergen” kunt verzetten.
  6. Michiel:
    Heel veel plezier! Geniet ervan 😃
  7. Dineke:
    9 september 2021
    Ik denk dat je moeder wel blij is dat je dit keer niet zover van huis gaat.
    Geniet zoveel je kunt. Ik wens je een licht pad, met schaduw als de zon te fel schijnt en een plaats om te schuilen als dat nodig is.
  8. Bertus en klarie lievers:
    10 september 2021
    Nog Yvonne veel wandel plezier.
  9. Jan en Sary:
    13 september 2021
    Fijne wandel/ontspan dagen. Op deze manier kom je wel aan 10.000 stappen per dag!
  10. Rik Lievers:
    13 september 2021
    Dat je een mooie reis, natuur en ervaringen zult hebben!
  11. Jan en Sary:
    13 september 2021
    Wij wensen je een ontspannen wandel/mediteer tijd.
    Op deze manier kom je wel aan 10.000 stappen per dag.
  12. Gerry Huinink:
    13 september 2021
    Hoi Yvonne, we wensen je een hele fijne reis met waardevolle ervaringen en veel genieten van Gods prachtige schepping!
  13. Trudy Smit:
    14 september 2021
    Zo gaaf dat je dit doet!! Heel veel plezier!! Zet 'em op!!