Welkom op mijn reisblog!

15 februari 2016 - Borne, Nederland

Welkom op mijn reisblog! Op dit moment moet ik eigenlijk mijn koffer inpakken, maar daar heb ik niet zoveel zin in. Het is best moeilijk om je te bedenken wat je allemaal mee moet nemen als je voor 4,5 maand naar de andere kant van de wereld gaat. Gelukkig ga ik de wereld niet uit (zoals mijn moeder dat zo mooi zegt) en kan ik dus alles wat ik ben vergeten alsnog kopen als ik ben aangekomen. Maar goed, dit wil ik natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen, dus moet ik nu hard nadenken.

Mochten jullie nog goede tips hebben voor wat ik allemaal mee moet nemen, dan hoor ik ze graag! jullie hebben tot 18 februari 20:00 de tijd, daarna gaat mijn koffer dicht en ga ik op reis ;).

Om terug te komen op het punt van deze blog; ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Ik hoop dat jullie net zoveel mogen genieten van het lezen van deze blog als dat ik doe met het schrijven ervan.

Groetjes, Yvonne

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    15 februari 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Gerdien:
    15 februari 2016
    Leuk evy!! Xxx mama
  3. Bertus en klarie lievers:
    Veel plezier en succes!
  4. Jan Lievers:
    16 februari 2016
    Veel plezier en veel genieten .
    Hou de naam van de familie hoog.
    Kom na een goede en leerzame tijd gezond en monter terug.
  5. Mathilde Lievers:
    16 februari 2016
    Op naar nieuwe ervaringen!
    geniet ervan lieve Yvonne!
    Mathilde
  6. Rik Lievers:
    16 februari 2016
    Heel veel succes met nadenken. Vergeet niet wat paracetamol mee te nemen.
  7. Ina:
    19 februari 2016
    Zonnebrandcreme & hoed met rand meenemen of daar kopen.
  8. Ceciel:
    19 februari 2016
    Heel veel plezier, ik hoop dat de griep niet te veel van invloed op je reis is. We wensen jou een heel mooie en leerzame tijd toe.
    Michiel's vader en moeder